hypeeerattack!

Haha ja idag har väl inge speciellt hänt, hade prov i skolan och en bokredovisning. Det var väl det ända jobbiga.. Innan SO:n fick jag i mig 2 energidrycker och jag fick hyperattack under lektion och grva och drog hur såliga skämt som helst(?) yeah Angelica du får ett + för att du garva åt dig själv!
Efter skolan drog jag till farsta och köpte;
* 3 hårinpackningar (höll på skriva hårmasker)
* en dagbok
* ett par örhängen
* leggins
* nagelstärkare (äntligen kanske jag kan få långa naglar!)
* nagelbandskräm (har så trasiga nagelband)
* sån här daily scrub (?)
haha det var nog allt, men nu börjar desprate igen


PUSS/angeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0