because the night ...

Tjena alla glada grisar(?!)
Ba whatta fuck sitter jag och tänker på,


haha aa iaf så sitter jag och lyssnar på Because the night med Patti Smith group, den är så jävla sköön bara. Idag har jag inte gjort något speciellt bara typ tagit det lugnt. Började dagen med att Molly och jag vaknade och tog en varsin glass, sedan begav vi oss till farsta där vi solade och köpte ett par strumpbyxor. Sedan drog Molly hem och jag åkte hem och lämnade sakerna sen gick jag till lokalen där vi ska vara imorgon för då ska jag nämligen konfirmera mig, ja jag tror på gud eller hur man ska säga. Och som redovisning ska jag och Annlouice sjunga, säger inte vilken låt än (; , så jag väntar på maten sedan ska jag iväg och möta henne, mysmys!


Eftersom jag är så förvirrad glömde jag även säga att jag pratade med Nelly för inte så jätte länge sen, och älskling läser du detta så BRÖTS DET!

Jag'hjärta'dig


PUSS/ angeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0