you are my african queen

Tjosan (!!)
Sedan i lörddags har jag och mitt lag lirat eken. Det är en utomhus-handbollsturnering för er som inte visste. Den spelas på gräs, men eftersom de har regnat nu som fan och eftersom alla har gräsdubbar är det LERVÄLLING! igår när jag kom hem såg jag seriöst ut som en afrikan. Jag hade BRUNA ben, BRUNT ansikte osv.. De va hemskt..  Seriöst, duschade typ i minst 40 minuter. Jag hade varmaste vattnet på, men min kropp blev ändå aldrig varm, alltså varmaste bränner man sig ju alltid på, men jag hade ingen känsel i hela kroppen, så jag kände inte värme (?) hmm.. På kvällen gick vi ner och köpte snarr på videomix, Jag var U F F som faen, hade mjukisar, sockor, träskot med jordgubbar på och en allm,änt ful tröja. HAHA.
Nej, nu ska jag st'da lite och så, och snart, eller om några timmar är det fotbollsträning, (YES!)  P&K / nellzore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0