mjaow

                       innelista
1. Ljusa slitna jeans-shorts - hur snyggt !?
2. Ipod - hur härligt d inte ? helst ashögt i hörlurar, när man inte hör annat än musiken.
3. Vit blockchoklad - mmm, men shiat.. Marabou, varför inte tillverka vit choklad ? hmm..
4. Pop-expressen - hur härlig som helst, när man bara vill vara en överdriven jävel (:
5. Ben & Jerrys - speciellt cookie dough och baked alaska. MmMmMmums!

                    utelista
1. Shuttershades - först va de riktigt ballt, men bara idag såg jag 10 st med sånna (?)
2. Gina Tricot - jag hatar den affären, jag handlar där själv och jag hatar att jag gör de, för köper man något där har alla jävlar den tröjan nästa vecka. usch, verkligen inte najs.
3. Regn - hur irriterande ?
4. Lingonvecka - behöver jag ens förklara (?) nej.. trodde väl inte d.
5. Folk som inte hör av sig - man vill ju inte stalka folk, och man känner ju inte sig lite dissad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0