Hemmagjord lista, eller ngt (?)

5 låtar som gör mig K Ä R !
Keri Hilson - Knock You Down
Akon - Beautiful
T.I - Whatever You Like
Toto - Africa
Pretty Ricky - I Want You (Girlfriend)

5 låtar som gör mig peppad (?)
The White Stripes - 7 Nation Army
The Offspring - You're Gonna Go Far, Kid
Snook ft. Afasi - 17 juni
(?) - Bajen I Blodet
Kobojsarna - Sång Om Ingenting

5 låtar som gör mig ledsen
Akon - Keep You Much Longer
Lil Rain - Adore You
Lykke Li - Until We Bleed
Enrique Iglesias - Do you know?
James Blunt - You're Beautiful

10 låtar som gör mig GLAD!
Looptroop Rockers - In The Building
Promoe - These Walls Don't Lie
Sean Kingston - Me Love
Snook - Kattguld
Gym Class Heroes - Clothes Off
Flo Rida - Right Round
S Club 7 - Bring It All Back
Tina Turner - The best
Snook - Såpbubbler
Will I Am - I Got It From My Mama

5 låtar som får mig att vilja göra något sjukt (?)
Byz - Karatefylla
Afroman - Because I Got High
Miss Li - Oh Boy
50 Cent - P.I.M.P
The Ark - Glamour For Glamour


Kommentarer
Postat av: Karro

Åh, S Club 7 hade man verkligen glömt!

Ja, den blir man verkligen glad av :)

2009-06-21 @ 00:35:10
Postat av: emilia

åååh vilka bra låtar! asmånga som man hade glömt bort ju :D

2009-06-22 @ 17:32:11
URL: http://emiliandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0