oh, thursday i don't care 'bout u, but it's friday, - i'm in love

.. imorgon är det städdag. bara fredag, måndag tisgad kvar nu. shiat. ohnoooo. jag vill fan inte sluta.. vill gå åttan hela tiden, nian är för seriöst. på måndag ska jag iallafall servera på niornas bal. ska bli asnajs faktiskt :) först sovismorning till halv elva, sedan fix, fix, fix. sedan hem och byta om till svart/vitt. sen kööra och se alla som är sjukt fina (troligtvis) i sina balklänningar & kostymer :p P&K nellson



cool bild på mig och elin utanför kära angelica. btw, angelica sover hos
mig imorgon tills på lördag. Myysigt. jappsiiie. <3333


Kommentarer
Postat av: elin

haha :D reespekt asså ;)

2009-06-10 @ 18:10:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0