gröönan

Tjulululu alla glada fiskar !
Idag har d inte alls hänt mycket. ange sov hos mig inatt. Igår va de grönan med angelicas släkt. JAG vann femkampen tsm med robban, höhö. Jag & ange åkte typ popexpressen 10 gånger (?) Haha, de va skitkul för vi drev sönder massa, vi sjöng med som fan, och ni skulle sett oss när BEAUTIFUL kom, vi skrek som äcklöiga fjortisar, mamba yeaäh (!!) Haha, jag kan nt förklara, men de va jäkligt kul asso. Åkte tilt for the first time in my life också. Skiiitläskigt att åka upp, man typ hängde och dinglade (?) Men fett härligt att åka ner.. Sen åkte vi INSANE! , haha jag va så rädd så jag sjöng Halelujah-låten hela tiden, haha. Sen åkte vi allt annat piss och vill ni veta en sak till (?) Jag åkte även Extreme för första gångenn också, usch jag mådde fett illa sen och mina långa ben och mitt (långa) hår va överallt. haha. P&K / nellzooore
haha, btw så driv-ragga vi på några retards, som faktiskt va ganska snygga från Gävle, haha, dom typ trodde vi vah seriösa :')

Kommentarer
Postat av: L

haha men gumman då, så farligt var det väl inte? q:

2009-07-06 @ 16:31:00
URL: http://pipp1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0