en dag att glömma

Vilken misslyckad dag. Usch, hatar verkligen sånna här dagar..
Klev upp kl 8 - Upptäckte att jag hade flottigt hår - Käkade äcklig Frulle - Konfa kl 9-12 - Gick hem och städade köket + mitt rum - Packa till mams (hittade ingenting!!!) - Halvvägs ner till tuben kom jag på att jag glömt busskortet - Sprang till Guldrullen för att lämna filmen - Sprang till tuben - Gick runt äcklig som fan i farsta - Linnet jag skulle köpa fanns inte i min storlek - Jag lackade ur - Sprang till bussen - Klev i en vattenpöl på vägen hem, med mina gladiatorsandaler - Kom på att jag glömt rakhyvel och tamponger och så hos pappa - BAJS.

Haha, okej, men nu sitter man här nuduschad, ska strax iväg ut och käka med mams och thombaz. Thomas fyller år idag, Grattis! 34 eller 35 I think , häh. btw... de blir ingen midsommar iår för min del. P&K / nellzoooore

ville typ skjuta mig i huvudet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0