yeah

Hej alla sötisar!
Nellange (Nelly + Angeica) is in the house.. Igår kom Angelica hem ifrån Skottland (äntligen). Hennes föräldrar skulle möta henne vid cityterminalen, dit hon skulle komma klockan 18.00. Men det hon inte visste var att jag, Nelly var med :) , jag hade mött upp Angelicas mams i högdalen och sen hade vi åkt in för att möta henne.  Vi stog ett bra tag och väntade på deras buss, som aldrig ville komma. Det kom minst 10 bussar innan Angelicas buss kom.. Jag och Angelicas mamma blev lika glada varje gång en ny buss kom in, och lika besvikna varje gång vi upptäckte att det inte var Angelicas buss. Men när Angelicas buss väl kom började Anges söta mams nästa gråta. naaw. Alla baaaarn kom ut, en efter en, men inte Angelica!! Camilla började bli orolig. :(
   Men tillslut kom hon rusande ut ur bussdörren och skreeeeeeek och överföll mig & Camilla :D Hörde knapps vad den LILLA människan sa, förutom; NELLLLYYYY, JAG SÅG DIG IGENOM FÖNSTRET, SÅ SKREK JAG NELLY, OCH DÅ SLOG JAG I HUVUDET!!! :D:D:D .. 
   Aa, iallafall, alla fyra åkte sedan hem och käkade Camillas goda Chicken-kebab. Mummmmz. Sen sov jag hos Angelica, orkar inte gå in på mera detaljer, förutom att vi tittade på PS. I Love You och spelade Alfapet. Mjao. P&K / Nelly & Angelicious

sexy old pic'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0