Vårat HUNDRADE inlägg. Värt en applåd (?)

  


Min Jesus, Min Herre, Gud det finns ingen som Du. Min lovsång jag ger,
till Dig mer och mer, förundrad av Din kärleks djup. Du tröstar, Du skyddar,
styrker den vacklandes steg. Formar min dag, mitt liv och mitt jag. Förralltid
vill jag tillbe Dig! Ropa till Gud över hela vår jord, stiger en hyllning, en hymn
utan ord. Berg faller ner, havets vågor bryts när dom hör Herrens namn.
Din kärlek och glädje nu fyller min själ, min sång går till Honom som gjort
allting väl. Inget kan mätas med löftet jag har i Dig. <3

Sjuuuukt många minnen bakon den religösa sången. Ellerhur (?) Jag fick inget kors i konfapresent så jag bytte ett par örhängen jag fick till ett kors. Haha, alla konfirmander borde ju få ett kors, right ? ;) Mitt är ganska nätt, men fint. Det är det som syns på bilden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0