tanke

herreluljah. fan vad man inte pallar vissa människor här i världen. vissa är så jävla sjuka så man inte ens tycker synd om dom, usch! det är helt sjukt egentligen hur man kan bete sig mot andra människor, man undrar ju liksom. även fast man inte mår bra och har varit med om hur mycket skit somhelst här i livet är det faktiskt ingen ursäkt för att behandla någon annan som inte ens gjort något som SKIT. förstår verkligen inte hur man har mage att göra vissa grejer. det är helt sjukt seriöst! om man gör en tabbe; visst okej. det är lugnt, men när det upprepas hela tiden och det bara blir värre och värre grejer undrar man. vafan är det påväg? ingen fattar säkert vad jag sitter och skriver om, men ibland undrar man vart folk i världen är på väg.. och när man inte ens tycker synd om personer som beter sig illa och så, då är det fan riktigt jävla illa, ellerhur? ni behöver inte förstå vad jag menar heller, men vill bara få ur mig.
      men det är tur att man har sina riktiga & braiga vänner då. like flajsan, bettan, matilda, angelica, sandra t.ex... sen finns de andra najsiga personer också, som jag har i min närhet, dom får man inte glömma. det är liksom lättare att bara hitta 'hatobjekt' än att uppskatta sina näraste och käraste. alltså det är lättare att märka på det dåliga än att uppskatta det braiga. det är ganska sjukt. det borde inte vara så.

vissa tänker helt enkelt inte.. & det värsta är att det är alltid
 dom som verkligen borde tänka som inte tänker. knas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0