this is bad, real bad Michael Jackson

Godmorgon!
Idag blir det TC med matte och angie. Trevligt tycker jag. Ska möta angie i högdalen 12.30, och vi ska möta matte 13.00 i TC. Ikväll, om jag får för madre, så ska jag sova hos älskade flajsan. yeeeeejjj / P&K nellaaaaa

Sexual Healing - Marvin Gaye
 
Knock You Down - Keri Hilson
 
Oh Susie - Secret Service
 
My Life Your Enterteiment - T.I ft. Usher
 
Ain't No Mountain High Enough - Marvin Gaye & Tammi Terell

TOP 5 enligt mig just nu. Tätt efter ligger I Know You Want me - Pitbull. ha-ha & My Life - The Game ft. Lil Wayne. tss

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg =)

2009-07-27 @ 19:44:44
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0