Skärgården, here we come!

Hej alla glada fiskar!
Idag drar jag & beccis till Möja, till flajsan. Det ska bli riktigt kul! Jag har laddat kameran, telefonen och iPoden. Det är alltid bra. Hah. Jag ska möta upp beccis i slussen 14.45. Vi ska handla lite mat, som vi ska ha med oss ut. Sen kanske vi ska handla något att mumsa på på båten också, det tar ju ett tag att åka.. Cirkus tre timmar tror jag! Så tar väll med iPod, bok, kortlek och någon tidning också! Båten går ifrån slussen 16.00. Så det är nog dax för mig att börja packa ihop mina grejer som jag ska ha med mig ut. Det blir Möja tisdag, onsdag, torsdag och lite fredag. Sedan bär det vidare till mormors & morfars landställe Ingmarsö fredag, lördag & söndag! Tar typ en timme ifrån Möja till Ingmarsö. Mysigt ska det bli iallafall. Och ni får ha det bra här hemma. PUSS / nellaaaaa

I'm going to miss you A. AGAIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0