N to the LLY

Tjosan !!
Idag har jag städat mitt rum, verkligen grovstädat.. Fast tyvärr är det inte klart ännu. Bajs skulle man kunna säga. Vid typ fyra åkte jag till elin, vi snackade maaahmud-schtuffs och lite annat. Och spelade bubble trouble, manba najs. & efter några timmar kom matte, hon hade redan käkat så jag och elin schteekte pannkakor. GOTT! Speciellt med ljus sirap, haha driver inte :) Sen drog matte och jag va kvar en ynka stund till, tog massa fula kort och då menar jag verkligen fula! Fast tror någon blev bra iallafall. Hope so.. Imorgon åker elin till ingarö och matilda till norge, tråkigt tycker jag. (fyfan vilken meningslöst inlägg, usch) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0