I've got soul, but I'm not a solider!


... idag vaknade jag upp hos flajsan, typ klockan 13.00. Haha, vi gick inte precis och la oss tidigt igår! Jaja, slutsnackat om gårdagen. Käkade iallafall fattiga riddare med sirap till brunch. Mycket gott. Speciellt med sirap, jag ber er prova. Låret kanske inte så smakligt, men mjodu.. (; . Imorgon åker jag till pappa igen, har varit i Bandhagen hos mamma ett tag nu, så nu blir det papicolo tills skolan börjar den.. nittonde (?) i think. shiiat, det är liksom mindre än en månad kvar, det är helt galet vad tiden går snabbt! Förresten, när jag vad i stan för någon dag sedan köpte jag en ipod-högtalare på teknikmagasinet för 399. Den hade kostat typ 1000kronor. Så är ganska nöjd. Den har grymt bra ljud och bra bas, snackade med killen i kassan och han hade tydligen en sån hemma som han brukade använda när han hade fest, och det var den ipodhögtalaren som jag köpte som spelade musiken i hela butiken.. Så, jag är alltså nöjd! Imorgon blir det kanske lek med Sandra också! P&K / nellzore :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0