I was flyin' , now I'm crashin'


.. imorgon ska jag leka med matilda, äntligen! jag har saknar henne så jäkla mycket. alla ärliga kommentarer och hela henne xd. inte nog med att jag ska träffa henne, hon ska sova hos mig i bandis också. mysmys! får se vad vi hittar på, men om det är fint väder så ska vi bada. det har matilda bestämt, haha. men visst tänkte jag, det blir nog myys! hörs sen, btw.. är på bättre humör nu, det var nog bäst att det blev såhär, nu kryper allt fram och allt faller på plats. tur att det hela slutade här, det vad nog bäst, även fast jag inte trodde det förut..


Kommentarer
Postat av: MATTE

måste bara säga : älskar dig nelly!

2009-07-15 @ 23:37:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0