bildbomb

Kom precis hem från skärgården. Usch, satt och åkte Saxaren i 3 timmar. Segaste båten. Har varit på Möja & Ingmarsö. Det har hänt ganska mycekt men orkar inte gå in på detaljer. Kan dra en kortis, - åror tappade i vattnet - hängt efter i ett rep bakom Johans båt, jag flajs & beccis - kortspelande - nybakat bröd - GOD mat - lekar med barn - upptäcktsfärd runt ön - blablabla - ingmarsö - körsbärsplock - fiskande med thomas, resulterade två ätbara aborrar och minst 15 småfiskar som fick hoppa tillbaka ner i sjön - grillning - flakmoppe - hela New Moon utläst, fast på svenska, vet inte vad den heter - blablabla, mycket mera.




1. beccis & nelly
2. nelly in the air
3. flajs & beccis i båten
4. efter en tur bakom johans båt
5. flajs & nelly :)
6. 122 ENSKEDE. haha
7. blåbär med mjölk. gaaah'
8. bad i gattet, svinkallt
9. mamma & morfar. sweet
10. världens sötaste KIA
11. hmm (?) ball bild. typ
12. HAHA, rebecca simmar
efter årorna flajs tappade

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svara gärna på mitt inlägg..

om mina jeans vart finare när jag slet dom?

Hare bra!, kram:)

2009-07-26 @ 19:20:40
Postat av: Anonym

Svara gärna på mitt inlägg..

om mina jeans vart finare när jag slet dom?

Hare bra!, kram:) /

www.ccarolinengman.blogg.se

2009-07-26 @ 19:21:39
Postat av: e

fin blogg :)

2009-07-26 @ 19:24:55
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0