You can be a sweet dream, or a beautiful nightmare.

Tja alla monsterdiggare!
Kom hem från träningen för ett tag sedan, den var ganska blajjig för våra tränare kom senare, dom hade varit på något möte. Men det var kul iallafall! Ikväll ska jag lägga mig tidigt, måste vänja mig lite liksom. Vanliga dagar när skolan börjar 8.15 kan jag slocka 21.30 ibland. Behöver sova mycket. Haha... Men innan jag ska sova ikväll blir det dusch & städning. Mitt rum ser ut som ''hej-kom-och-hjälp-mig!'' , fattar inte hur jag lyckas stöka till det så jäkligt. Från & med att skolan börjar ska jag dra mig i kragen och fixa mitt rum varje kväll, liksom då blir det inte så farligt stökigt. Men skitsamma, nu ska jag hoppa in i duschen. Ses & Hörs PUSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0