Who's that girl, tell me whats her name.....

Tjulululu alla monsterdiggare!
Idag har jag varit med Eda hela dagen, vi vaknade typ halv två (?) Vi gjorde klart våran låt, geeks som vi är. Jag driver inte, den är skitgrym :o , haha. Åkte typ hem runt fem eller något, tig sällsis med Eda, hon skulle typ möta Elin i hökiskrökis tror jag. Träffa även broris i farsta på vägen hem, haha.. Så gick hem med honom, sedan käkade jag lite & kramade mina älskade minisyskon som kom hem idag från Lina & landet. Härligt! Ska antagligen vara barnvakt imorgonbitti, för paps måste till jobbet. Imorgon ska jag förhoppningsvis till ung08 med flajsan&co. Och på kvällen kanske jag ska sova hos Emilusch. & träning imorgon också, får inte glömmas!

btw, har fixat design åt Sandra nyss också, den blev helt okej. http://sandruus.webblogg.se , check it out (?) sandraaaaaaaaaaaa, extra besökare , skoja :)  PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0