skolstart!

Idag började skolan, roligt men ändå piss liksom... Vi fick scheman och massa papper, och vi kommer inte börja med vårt vanliga schema först måndag, nicee!
Efter skolan drog jag hem och kolla på tv och somnade ... Har blivit så trött av mig nu efter lovet, inte bra.. Sen kom mamma hem och vi gick ner till Lidl och köpte CocaCola, Naturgodis och Piggelin vilket jag typ älskar så tack mamsen!
Imorgon börjar jag halv nio och slutar tolv då åker jag nog hem för ska nämligen träffa min favorit Allis och hon slutar inte först tre, tänk att min älsklingsallis har börjat gymnasiumet (?) Du är bäst, glöm aldrig det (;
allt för mig just nu!

min mys outfit för dagen (a)
Puss/ angee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0