ska trycka upp maränger i ditt anus, se om det krasar lika härligt som i munnen. antagligen inte

helvete, så jävla sickt att man kan komma så långt på att ljuga. förstår verkligen inte (?) man säger ju att man kommer längst på att vara ärlig, men det är ju FET JÄVLA BULLSHIT. fungerar verkligen inte för mig iallafall. bry er inte om den här jävla skiten jag sitter och skriver, jag skrvier bara för jag är så arg. mina fingrar bara dansar över tagnenbordet, har aldrig skrivit så här jäkla fort. just nu spelar det ingen roll vem som är snäll eller dum. alla är vidriga parasiter och jag hatar alla. hatar allt som rör sig, jag hatar till och med trocadero, vad i helvete..................... förstår inte hur jag kan få så jävla mycket skit för något jag inte ens gjort, jag har varit ärlig hela tiden, till skillnad från alla andra. vad i helvete. ursäkta alla svordomar. eller fan, orkar inte bry mmig, varför ska jag alltid få be om ursäkt och bli trampad på tårna och skit. bara för jag alltid är just JAG. orkar inte leka någon annan som alla äckel gör nu för tiden. men jag verkar fan inte vinna nått på de? usch, tack för kaffet och gammalt bröd, KYSS MIG I ARSLET & ADJÖ. F to the UCK


synd att jag inte kan trampa ner alla idioter som dom har trampat ner kungen i den här kronan. om man skulle det skulle jag trampa ner alla miffon i enkronor, eftersom dom inte är värda mer och sen kasta dom i koskit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar inte vara normal ?

skaffa hjälp

2009-08-09 @ 13:28:19
Postat av: nelly

haha inte du heller. shiat, orka vara anonym -.-

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2009-08-09 @ 15:42:15
URL: http://nellange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0