This is bad, real bad, Michael Jackson!

Tja. Kom hem från handbollen nyss. Eller nyss & nyss. Har duschat och käkat hemma efter liksom, men aa. Imorgon är det skola, känns helt sjukt. Men skönt på samma sätt. Nian, nationella prov, ännu viktigare med berygen, jag ska vara gubbängel, osv.. Ska bli ganska okej ändå! Är bara lite orolig med NO:n & Matten där jag har haft skitbra betyg, vi ska byta lärare liksom. Inte okej.. Lite halvångest på den alltså, haha. Men nu måste jag fixa lite grejer & sen ska jag sova. Måste sova mycketmycket. Men först lite tips från coachen, haha. Men kom på att jag skulle kunna dela med mig av lite blandade saker som ;

- När du rakar dig, om du inte äger rakgel, använd balsam istället. Fungerar skitbra & du blir jätte len efter!

- Om du av någon anledning skulle vara ledsen & inte vill att någon ska märka det, alltså om du vill slippa ledsna ögon/säckar. Ta två bomullspads, ett för varje öga & skölj dom med iskallt vatten & lägg dom över ögonen. Låt ligga ett tag & ta sedan av. Skitskönt!

- Om du på kvällen märker att du har en 'underjording' , d.v.s en finne som håller på att blomma ut, ta tandkräm på innan du lägger dig och dagen efter har den förhoppningsvis inte blommat ut. Glöm inte att tvätta bort tandkrämen, haha!

- Om du inte somnar på någon av 'sidorna', lägg dig med fötterna på huvudkudden & om inte det funkar, lägg dig på golvet. Funkar alltid för mig, hahahaha.

Haha, garanterar ingenting! Men detta fungerar iallafall för mig, men vet ju inte hur det fungerar för er! PUSSSSS

känns som att skolavslutningen var igår (?) tiden går ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0