OMG, missaaaa darin. världens undergång :'(

SHIT!! Kom precis hem ifrån The Voice & fotbollsmatch. Vi vann med 1-0. Efter matchen drog jag, fanny, jossan, anna & sofia på The Voice. Stod typ imitten och helt plötsligt börjar alla skrika ba; DET BRINNER! så alla kutar och någon tjej ramlar och en fick typ epelepsianfall, skitläskigt.. Sen börja det rinna från ögonen ocg klia i näsan och i gommen. Och sen skriker någon typ, aktaaaa, det är tårgas, vafan. SPRING! Så jag tappar bort alla. Men som tur va så hade sofia drivit och ba, shiiit, tjejer.. Vi måste ha en samlingsplats om jag försvinner hah. Så jag va; men vi seees vid Volvo.. Skit-tur. Annars hade jag inte hittat dom. För man kunde ju inte ringa heller, eftersom alla på hela voice försökte ringa typ.. Så åkte iaf hem med dom, fast dom gick av i gullmars, sen satt de massa killar och ba; öööööh blondie, sitt häraaaaaaa , fett taskiga kompisar som stack, sitt hära. sötiiiis?! Haha, stod typ och garva, men sen skulle jag ändå av i gubbiiäääss. Där träffade jag Eda & massa. Sen kom Broris, haha (??) Sen drog jjag hem.. Så nu sitter jag vod datan & snackade nyss med paula i tele.. Men PUSSSSSSSSSS. ska dricka lite pepsi now, för trocaderon är slut, jävla Timmy som druckit upp alla. Så tar hans pepsiiii i nu stället. hehe. men ibland får man bara skylla sig själv Timmy!!

Bästa låten. Älskar hans hasch-liknande röst (Y)
- Vart jag än vänder mig nu, är jag alltid i din famn.
Baby, jag kan se din gloria, jag släpper aldrig mer din hand.

Kommentarer
Postat av: PEDISHHH

bästa låten! bästa bloggen också för den delen :D<3

2009-08-16 @ 14:40:31
URL: http://edahochchoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0