Livet blir bättre när man vet vart man ska.

Kom hem från träningen för ett tag sedan. Jonas införde duschregel efter varje träning också. Najs? Njeee. Eller man blir ju knappt ren i duscharna där. Alltså svagaste strålarna, man kommer ju inte få ut schampoot ur håret. Aja, får ta tag i det i-landsproblemet någon annan dag. Är sjukt glad, ledig hela helgen. YES! Ska svulla som satan & vila ut mig. Har tränat varje dag i typ två veckor i sträck = inte bra! Nej, ska snart slagga, måste sova 9 timmar/ natt, annars DÖR jag. Haha, nej men typ. Kommer verkligen inte upp på morgonen, fastän jag går upp 07.20. Gash. P&K / nellzooor

ps. har gått in i en "hej-jag-lyssnar-på-ken-ring-24/7-fast-han-typ-suger-period" , speciellt Nu Måste Vi Dra & Kelian ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0