Lite mera Mmmm i livet

Tja. Idag har det inte hänt mycket alls.. Men det har varit en lång dag. Gick i skolan 9.15-16.15 & tränade handboll i sköndal 19.00-21.00. Orkar verkligen inte skriva något intressant idag. Är allmänt trött, och verkligen i benen. Tränar varje dag nu för tiden. suck. Imorgon är det match mot Tyresö FFkanalis. Ska bli kul! Är sjukt taggad!! Nej, nu ska jag duscha & sova. Måste ta tag i min stökiga rum någon dag också, inte kul.. PUSSSSS

Juste.. Lite datum att komma ihåg också!
2/9 - Konfirmationsåterträff & fotbollsmatch. Vet inte vad jag ska välja.
10/9 - Skolfoto med klassen
11/9 - Skolfoto med Gubbänglarna.
v38-39 - Prao, kommer att praoa i Hammarby Sjöstad på 7Eleven.
22/9 (?) - Kickoff-träff med Gubbänglar, Helgon & Elkisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0