Lalalala,lalalala. eeeeeeey GOODBYE

Tjosan alla monsterdiggaere!
Idag började jag dagen med hemmagjorda Amerikanska Pannkakor, mums. Sedan träffade jag Eda, vi snackade en hel del & försökte lösa massa oklarheter. Åkte även en tripp till Farsta Centrum där jag köpte en klocka på REA och ett skärp. Sedan vandrade vi runt i mina hemtrakter och snackade på & drev (?) hmm.. Ganska mycket tjat om mig blev det också, kan tala om för er att ungefär 80% som folk sagt om mig är rena lögner. Förstår inte hur man ens kan lägga ner krut på att förstöra för en annan människa. Men om någon undrar något är det bara att fråga.  thaha. & till alla goda därute & ni som tror massa grejer om mig. It's not true ! Förresten är glad som en badanka för jag har hittat min pengargömma härhemma.

Nu är det dax för träning på kanalplan, eller mja. strax. Är taggad, men har sjukt ont i ljumsken, fast det släpper när jag spelar. Blir hemma till ikväll. Dra iväg ett gülligt sms till mig kanske, appropå ingenting. PUUUUUUUUUUUUSS

min käraste klocka. He-he, den är upp&ner, i know.. men åt rätt håll för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0