I'm hooked on a feeling


... tjabbatjenahallå! idag vaknade jag upp med rebecca brevid mig. hon sleepade hos moi! vi va fueeett duktiga igår, va vid pelles jobb och sprang, gjorde styrkeövningar och slutligen VÄRSTA hinderbanan, jag driver inte. den va fett jobbig! typ åla sig under grejer, hoppa igenom hål och hänga i armarna och ta sig fram och hoppa över massa sjuka hinder xd. Imorgon är det fotbollsträning också. NAAJS! är sjukt taggad, ska bli asroligt. majuu. Idag var jag i Sickla med papi också, hittade munkjackan, kan ni förstå? 75:- . Lycklig över det! Näej, nu ska jag hitta på något. Vet inte vad bara. Om någon vill ses är det bara plingaaaa , puss&kram / nellyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0