I don't wanna close my eyes.. tralalalalaaaah

Tja! Shiiiit, Bolt är HELT galen!!! Tänkte bara inleda med det, inte för att jag tror att någon har missat men aaa! Kom hem från träningen för ett tag sen, betod av fys & lite handboll. Imorgon ska jag jobba i sköndalis, manba najs. (inte) Och på Lördagmorgon åker jag iväg på stadslags, med handbollen.. Kommer hem på söndag igen någongång. Imorgon innan jag ska jobba (med amandahaparanda) blir det eventuellt Sommaren Med Göran på BIO med girlsen, typ Bettan, Flajsi & AmandaHaparanda. Ohyes! Cya nästa vecka.. Kommer verkligen inte skriva på ett tag, men det sköter nog Angelica bra själv. Hon ligger ju lite efter, hihi. Nejdå, gummsi det är lurree! PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0