G33K-DAY

m*tta. Skrev ett inlägg som var en mil långt nyss. Om dagen & så. brebajs, det bara deletades! Kasst tycker jag, skrev 'ven att det är match imorgon, men u-truppen mot bp. Är ganska nervo faktiskt, men äsch det är bara att tuta och köra ! Hahahaha, kan inte sluta garva åt den här bilden förresten, hittade den på Timmys data, heh. Jag & Angelica hade typ webbdamp (?) Som vanligt dåra. Sitter alltid och gör 'msn-gubbarna' i camen istället för att skriva. Kan tala om för er att S-gubben, alltså den förvirrade är skitsvår, prova själva! Man ser ut som ett jäkla miffhoe.

JUSSSTE! Nora, min lillasyster börjar skolan i höst, (om dvs några dagar) och jag måste typ gå med henne till skolan varje dag i varannanvecka, sweeet. Haha, nja, men hon är sweet.


Imorgon efter matchen, som är ganska sen I think ska jag kanskekanske på the voice. Vet inte ännu, men vill ju inte missa de. Fast måste ju kolla vilka artister som ska dit först. Kom ihåg ett år när jag skulle se mina heroes, SNOOK, så kom dom inte, för the voice hade typ knasat till det. Jag var så sur! Haha. Eller det kan ha varit NRJ, men samesame. PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0