vi é bajen från sööööder

Har varit i solen hela dagen. Solbrillor på och allt. Alltså det är SÅ härligt. Känns som sommar. Det har liksom varit närmare +20° hela dagen. MYS! Jag och mamma tog oss en prommenad till kusinerna och det var roligt, har inte träffat dom på länge. Gud, jag är avunsjuk på tess , hon hade tydligen varit på någon MONKI-VIP-GREJ i februari, så hon hade alla solglasögon från MONKI. Hon hade fått allihop typ Om jag var avundsjuk? Japp. Jag ville typ ta hela påsen, haha. Jag har verkligen börjat älska MONKI på senatse tiden, som ni kanske märkt. hehe.

btw, imorgon smäller det. BAJEN-GEFLE, Söderstadion 15.00. Tåg ifrån Medis 14.00, SATAN I GATAN var härligt! Tänk er, skrika, sjunga, hojta och vara allmänt glad. Vinst imorgon och jag skulle vara överlycklig! Mhaaaa. P&K / nella

på tal om fotboll.. mitt lag när vi vann sanktan i okt -08. skryt, hah.


Kommentarer
Postat av: Micha

sv: ingen aning har aldrig varit i sthlm

2009-04-11 @ 17:20:44
URL: http://megablond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0