VARNING

... jag är riktigt irriterad. Jag HATAR denna äckliga mobiltelefon. Den är SÄMST. Verkligen VARNING för den, köp den inte. Alla som har haft den har hatat den. Emlan har en sån, den stänger av sig när det är kallt, och knapparna slutar att fungera ibland. Sandra har en sån, knapparna har gått sönder och på vissa ställen har den börjat att spricka. Jag har en sån, den går inte att sätta på ens? Alltså, igår när jag stängde av den gick det inte att sätta på den igen? Den är död, DÖD! Den vibrerar lite när man försöker sätta på den och knapparna lyser lite vitt, men inget mer. Den är DÖD. Jag är riktigt irriterad, köpte den nämligen i mars 2008. Har liksom haft den i drygt ett år. Plus att mina kanppar la av ibland. SÅ, köp inte Sony Ericsson W380i. Blä. Jag är sur. -.-'


Kommentarer
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

sv; okej :P

borde med plugga nu xD

2009-04-10 @ 17:55:18
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0