satsa eller mesa? (nella)

Jag vill SÅ ha dom här jeansen. Dom satt verkligen som en smäck. Plus att dom är ljusa och jag har länge letat efter ett par ljusa jeans. MEN - som Tony Irving brukar säga. Dom är ju så överdriver slitna. Hallå? Visst att det är lite hippt med lite slitningar, men det betyder ju inte att man ska hugga hål i hela byxorna. Men alltså det är snudd på att jag köper dom iallafall. För dom satt så jäkla bra att jag nästan skiter i att dom är överdrivet slitna. Hah! Men vad tycks(?) Alltså vad ska jag göra. Så nu är det lite upp till er; 

                                             


                                SATSA eller MESA (?)





Kommentarer
Postat av: Anonym

är det kenza på bilden? (:

2009-04-10 @ 19:44:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0