mjhao

Hej alla gladisar!
Förlåt för seg uppdatering, men jag har ingen bortförklaring åt söta ngelica, men jag håller faktiskt på att flytta och äger ingen internet (dock är jag hos mams nu). Hade match idag mot Sorunda, kval till slutspelet. Vi vann med 8 bollar om jag minns rätt. Imorgon är det handboll HELA dagen.. Östra Gymn.. Vi mäter, Skogås, Huddinge och Skånela. Tufft. Men nu, ska jag snudd på gå och lägga mig och sova. Ska upp grymt tidigt imorgon.

.. förresten, nästa vecka kommer att bli SÅ chill för min del. Älmsta måndag, tisdag & onsdag. Gubbängel-läger. Så jag går bara i skolan på torsdag, mhaha. (eftersom fredag är en rödisday) P&K / nellzor

Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA! :)

2009-05-08 @ 14:48:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Har du en blogg?:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0